Veelgestelde vragen
Hier kun je antwoord vinden op de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag of antwoord er niet bij? Neem contact met ons op en wij helpen je graag verder.
Over het bestellen
Op dit moment bieden wij enkel wenskaarten aan. Met speciale gelegenheden (zoals moederdag) breiden wij tijdelijk ons assortiment uit met bijvoorbeeld een reep chocolade.
We denken graag met je mee. Heb je een specifieke wens of suggestie? Je kan altijd contact met ons opnemen en dan kijken we hoe we je kunnen helpen.
Voor zakelijke klanten kunnen wij specifieke cadeaus klaarleggen die meegestuurd worden.
Zeker! Wij verzorgen de bloemen voor veel bedrijven. Wij kunnen onze service volledig white label aanbieden. Kijk op de pagina voor zakelijke klanten voor meer informatie.
Ja zeker!
De bestellingen worden automatisch doorgestuurd naar onze bloemisten. Wil je iets wijzigen? Neem dan contact met ons op. Wij kunnen op werkdagen tot 13:00 nog wijzigingen maken in de bestellingen. Daarna gaat de bloemist aan de slag met het klaarmaken en inpakken van alle boeketten.
Zakelijke klanten kunnen bij ons op rekening bestellen en achteraf betalen. Zie op rekening bestellen voor meer informatie.
Ja, je krijgt van iedere bestelling een factuur via de mail.
Over onze garanties
Bij everbloom garanderen wij dat ieder boeket minimaal 7 dagen mooi blijft. Door ons zorgvuldige en snelle handelen van de bloemisten, kunnen wij dit garanderen. Dit geldt voor al onze boeketten. In de realiteit zien wij echter dat onze boeketten vaak tot wel 10 dagen mooi blijven.
Onze boeketten kun je helaas niet retour sturen. Bloemen zijn namelijk uitgesloten van het herroepingsrecht bij wet, in verband met de beperkte houdbaarheid hiervan. Meer informatie vind je in ons retourbeleid.
Ben je niet tevreden? Wij vinden dit erg vervelend. Neem alsjeblieft contact met ons op en dan vinden we samen een passende oplossing! Vergeet ook niet foto’s te maken en mee te sturen tijdens het contact.
Over het boeket
Bloemen zijn een natuurproduct en worden met veel aandacht samengesteld door onze bloemisten. Doordat het een natuurproduct is, is ieder boeket uniek en wij doen ons best om de boeketten zo dicht bij de boeketfoto te krijgen als mogelijk.
Afhankelijk van de beschikbaarheid van de bloemen, kan het zijn dat het boeket licht afwijkt van de getoonde foto.
Over de bezorging
Doorgaans wordt jouw boeket binnen 1 werkdag bezorgd.
Op maandag vóór 16:00 uur besteld, dinsdag in huis
Op dinsdag vóór 13:00 uur besteld, woensdag in huis
Op woensdag vóór 13:00 uur besteld, donderdag in huis
Op donderdag vóór 13:00 uur besteld, vrijdag in huis
Op vrijdag vóór 13:00 uur besteld, zaterdag in huis
Op zaterdag besteld, dinsdag in huis
Op zondag besteld, dinsdag in huis
Een boeket bloemen wordt persoonlijk bezorgd voor €6,95 door onze partner Packs. De bezorging van een brievenbusboeket kost €5,50.
Wij hebben twee type boeketten, ‘reguliere’ boeketten en de brievenbusboeketten. Voor de reguliere boeketten hebben wij een speciale doos ontwikkeld met een eigen interieur en waterreservoir. Zo kunnen wij (en jij) er zeker van zijn dat het boeket op zijn mooist blijft tijdens het transport.
Brievenbusboeketten passen, zoals de naam al zegt, door de brievenbus. Hier wordt geen water aan toegevoegd. In plaats daarvan worden de bloemen in een speciaal soort folie gewikkeld, wat tijdelijk het zuurstof wegneemt. De bloemen worden als het ware in slaap gebracht. Na het verwijderen van de folie worden de bloemen weer ‘ontwaakt’, en kunnen ze verder stralen!
Je kiest zelf op welke dag het boeket bezorgd wordt. Wij bezorgen 5 dagen per week, van dinsdag tot en met zaterdag (m.u.v. feestdagen).
Wij werken samen met Packs voor het verzenden van onze boeketten. Packs is een bezorgdienst gespecialiseerd in het vervoer van bloemen en andere verse producten.
Staat jouw vraag of antwoord hier niet bij? Neem dan gerust contact met ons op!