Garantie
Bij Everbloom staan we achter onze bloemen en willen we ervoor zorgen dat elk boeket in perfecte staat bij je aankomt. Toch kan het gebeuren dat er tijdens het transport iets misgaat of dat er een ander probleem optreedt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Laat het ons binnen 5 dagen na ontvangst van de bestelling weten, dan kunnen we tijdig handelen. Valt het binnen de garantie? Dan kijken we graag samen met jou naar een passende oplossing.
Klachten
We doen altijd ons best, maar soms loopt niet alles zoals gepland. Heb je een klacht? Stuur ons een mailtje op [email protected], dan gaan we samen op zoek naar een oplossing. Als we er samen niet uitkomen, kun je je geschil ook aanmelden voor bemiddeling via WebwinkelKeur op https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Daarnaast kun je als consument binnen de EU je klacht indienen via het ODR-platform van de Europese Commissie: https://ec.europa.eu/odr. Mocht je klacht nog nergens anders behandeld worden, dan kun je deze via dat platform doorgeven.